مصاحبه آرشیو خبر ها
بازیکنان مستعد خوبی داریم / چیزی تمام نشده

بازیکنان مستعد خوبی داریم / چیزی تمام نشده

یوونتوس باید در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا به مصاف پالرمو برود. دیداری که فردا در ورزشگاه اختصاصی یووه انجام خواهد شد و بدون شک با توجه به نزدیک شدن به هفته های انتهایی لیگ می تواند بسیار مهم باشد.

 

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی بیانکونری در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:

 

بازی فردا ممکن است به نظر ساده بیاید اما می تواند در زمان سخت باشد. باید با تمام قدرت در میدان ظاهر شویم و برای ارائه یک بازی زیبا و بدون نقص بازی کنیم. در همه بازی ها هدف ما همین است و در طول تمرین ها برای بهتر شدن تلاش می کنیم. پالرمو تیم خوبی است، آن ها بازی بسته ای مقابل ما انجام خواهند داد و ما فردا مطمئناً با یک چالش جدی روبرو هستیم. اما چیزی که برای من خوشایند است تلاش بی وقفه بازیکنانم و آمادگی آن هاست.

 

شرایط یوونتوس؟

 

ما در شرایط خوبی بسر می بریم، تیم هر هفته در حال پیشرفت است و می دانیم که هنوز هم نقاط ضعف داریم. مصدومیت ها کار را برای ما کمی سخت کرد اما بازیکنان دیگر به خوبی تلاش کردند.

 

دیبالا؟

 

سخت است که الان در مورد او نظر بدهم، او از یک مصدومیت عضلانی باز می گردد و باید به او توجه داشت. برای داشتن او نیاز داریم که صبر کنیم و هنوز برای بازی کردنش در ترکیب اصلی فکر نکردم.

 

کم شدن محرومیت ایگواین؟

 

فکر می کنم نباید به این توجه ای داشته باشیم، مهم برای ما این است که خودمان در زمین چه کاری انجام می دهیم یا اینکه توانایی هایمان در چه حدی است. آنچه در بیرون از زمین اتفاق می افتد برای ما مهم نیست و ما فقط بر روی عملکردمان در زمین تمرکز کردیم.

 

سرمربی یوونتوس ادامه داد:

 

ناپولی هنوز هم شانس دارد، هنوز 6 بازی تا انتها وجود دارد پس تا زمانی که از نظر ریاضی امکان قهرمانی برای تیم دیگری است باید به تلاشمان اددامه بدهیم. ضمن اینکه ما می خواهیم با بهترین نتیجه لیگ را به پایان برسانیم. ناپولی در تعقیب ما است و نمی توانیم کار قهرمانی را برای خودمان تمام شده بدانیم.

 

باشگاه آماده تمدید با شماست، این اتفاق چه زمانی رخ می دهد؟

 

همانطور که می دانید در 8 روز آینده ما 3 بازی داریم، این بخوبینشان دهنده این است که در چه مقطع مهمی از فصل قرار داریم. باید از هر نظر آماده باشیم و برنامه ریزی خوبی انجام دهیم.

 

پل پوگبا؟

 

به نظرم در مقاطعی انتظارها از او بیش از حد بود، پوگبا بازیکن بسیار با استعدادی است و نبوغ بالایی دارد که به او امکان این را می دهد که به عنوان یک بازیکن بزرگ مطرح باشد. من همیشه اعتقاد داشتم که او کماکان می تواند بهتر شود و به نظرم اگر همینگونه پیشرفت کند می تواند در سطح به مراتب بالاتری قرار بگیرد. اما باید بدانیم که در چه سن و شرایطی از او چه چیزی می خواهیم.

 

مکس آلگری به نکته ی مهمی اشاره می کند و مقایسه جالبی انجام می دهد...

 

باید به اتفاقی که برای بارسلونا افتاد دقت کنیم و درس بگیریم، شاید همه فکر می کردند که بارسا با ابزاری که دارد و امتیازاتی که کسب کرده بود زودتر از پایان فصل هم قهرمان شود اما دیدید که چه اتفاقی افتاد و حالا اتلتیکو مادرید و حتی رئال مدعی قهرمانی هستند. در نتیجه نباید تا آخرین لحظه که همه چیز مسجل شده است، دست از تلاش برداشت.

 

یووه با وجود بند موجود در قرارداد آلوارو موراتا، او را می خواهد...

 

بله، مطمئناً ما به داشتن موراتا علاقه مندیم. او یک بازیکن عالی و بسیار قدرتمند است و با کمال میل برای داشتن او در فصل آینده تلاش می کنیم. ما در شرایط خوبی هستیم و یوونتوس باشگاه بسیار بزرگی است و همه چیز بین ما و موراتا خوب می باشد. باید ببینیم که در نهایت چه اتفاقی می افتد.

 

سرمربی یووه در انتها گفت:

 

ما تیم بسیار خوبی داریم و تیممان متشکل از بازیکن های جوان و با تجربه هایی که بسیار تعیین کننده هستند می باشد. بازیکنانی مثل دیبالا، پوگبا، الکس ساندرو، استورارو، موراتا، لمینا و روگانی که همگی جوان و بسیار خوب هستند. این بازیکنان می توانند در ایتالیا رشد پیدا کنند و مهم تر از همه در اروپا هم خود را کاملاً اثبات کنند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: